wtorek, 6 maja 2008

Regaty o Puchar Kwitnących Sadów Znamirowice 2008

Obóz treningowy w Znamirowicach zakończyliśmy uczestnictwem w dwudniowych Regatach o Puchar Kwitnących Sadów. To był mój drugi start w grupie B.



W pierwszym dniu pogoda była bardzo wietrzna w porywach do 5 w skali Beauforta. Sporo zawodników zaliczyło wywrotki. Mnie się udało i dzień zakończyłam na 1 miejscu w klasyfikacji dziewcząt i 4 w klasyfikacji generalnej.

Drugi dzień był łatwiejszy ze względu na mniejszy wiatr. Po zaciętej walce utrzymałam 1 miejsce wśród dziewczyn i awansowałam na 3 miejsce w klasyfikacji generalnej grupy B.

Te regaty pozwoliły mi także obserwować najlepszych zawodników grupy A i analizować ich sposób pływania. Jestem pod wrażeniem ich umiejętności, i muszę jeszcze dużo popracować, aby im dorównać.

Brak komentarzy: