niedziela, 21 marca 2010

Sezon 2010 rozpoczęty!

Wreszcie rozpoczynamy sezon 2010! W sobotę prace przy sprzęcie i hangarze, a w niedzielę pierwsze zejście na wodę.

Jakiem mam tegoroczne plany?

Ten rok jest moim pierwszym rokiem w grupie A. Nie spodziewam się, abym mogła walczyć o kwalifikację na Mistrzostwa Świata czy Europy. Kwalifikacje odbywają się w większości na morzu, a to zupełnie inne pływanie niż jeziorowe.

Na pewno nastawiam się na Mistrzostwa NSKO do lat 13 - rozgrywane będą w na jeziorze Charzykowskim. Mam spore szanse, ale zobaczymy.

Chciałabym także powalczyć w Meczowych Mistrzostwach NSKO w Krakowie. Mam nadzieję, że się dostanę.

Mam także zamiar powalczyć o INTERPUCHAR w cyklu regat Polska, Czechy i Słowacja.

Mistrzostwa Śląska w Tresnej to także mój cel na ten sezon.

Wrześniowa pierwsza eliminacja Mistrzostw Świata i Europy 2011 - postaram się choć może być ciężko. Konkurencja jest bardzo silna, ale akwen jeziorowy więc moje szanse rosną.

Brak komentarzy: