środa, 18 grudnia 2013

Gala Żeglarska


W tym sezonie zostałam zdobywczynią Pucharu Polski dziewcząt do lat 17. Gala wręczania wyróżnień odbyła się w Warszawie. Wyjechaliśmy rano, żeby zdążyć na czas. W Warszawie byliśmy półtorej godziny przed czasem, lecz ze względu na remonty i zjazd w “nie to prawo” do celu dojechaliśmy 15 min przed rozpoczęciem. Na gali było bardzo ładnie. Organizatorzy zadbali o wszystkie szczegóły. Okrągłe stoły z białymi obrusami, dużo kelnerów, a także dobrze przygotowana prezentacja multimedialna to niewątpliwe plusy.
Podczas uroczystości zostałam nagrodzona statuetką za zdobycie Pucharu Polski.Drugie miejsce zdobyła Małgorzata Pawlak, a trzecie Basia Walczak. Wielkim zaskoczeniem była dla mnie nominacja do tytułu zawodniczki roku. Dzięki tym wszystkim wyróżnieniom widzę, że moja praca nie poszła na marne,a także motywuje mnie to do dalszych ćwiczeń.

Brak komentarzy: