środa, 22 kwietnia 2015

Zgrupowania zimowe - Torreviecha i Garda

Przez zimne wiele się działo. Walka z ocenami w szkole, zgrupowania, regaty.

Podczas "przerwy zimowej" udało mi się uczestniczyć w 2 zgrupowaniach kończących się regatami. Była to dla mnie dużą nowość. Żeglowanie zima. Bardzo mi się podobało, ponieważ zawsze podczas zimy był ten niedosyt.
Żeglując z zawodnikami z innych krajów także można się wiele nauczyć. Akweny tez był zupełnie inne niż w Polsce. Były to niesamowite przygody, już na samych lotniskach mieliśmy parę śmiesznych sytuacji. Nic w tym dziwnego skoro na samoloty czekaliśmy nawet 9 godzin.
Na pewno zrobiłam duży skok do przodu jeśli chodzi o moja technikę żeglowania. Już się nie mogę doczekać regat krajowych by pokazać mojemu Trenerowi klubowemu jak teraz pływam. Niestety mam problem ze stopa, ale mam nadzieje ze to nic poważnego.



Brak komentarzy: