środa, 23 kwietnia 2008

Śląski Pucha Optymista w Rybniku

W dniach 19-20 kwietnia na wodach Rybnickiego Zalewu odbyły się regaty o Śląski Puchar Optymista. Był to pierwszy mój start w Grupie B, na szczęście na swoich wodach.

Na regaty stawiło się 108 zawodników z całej Polski oraz Czech i Słowacji, w tym 62 w mojej grupie. Pogoda była kiepska - mało wiatru i nieprzyjemnie zimno. W pierwszym dniu odbyły się 3 wyścigi i dzień skończyłam bardzo pomyślnie na 3 miejscu w generalce.

W niedzielę chciałam poprawić swój wynik, lecz niestety pogoda była bezwietrzna i nie odbyły się żadne wyścigi.

Regaty ukończyłam więc na 1 miejscu wśród dziewczyn i 3 w klasyfikacji generalnej z 16 punktami. Szkoda bo miałam zamiar powalczyć tym bardziej, że do 1 miejsca brakowało mi zaledwie 2 punktów. Dodatkowo jestem bardzo zadowolona też z tego, że Monika która zajmowała 2 miejsce w klasyfikacji dziewcząt miała ponad 2 razy tyle punktów co ja.

Brak komentarzy: