środa, 17 października 2012

Koniec sezonu, czyli Puchar Rybnika


Jak co roku Puchar Rybnika został rozegrany przy niezbyt dobrych warunkach pogodowych. Brakowało słońca a temperatura wynosiła około 12 stopni. Jednak to nie przeszkodziło nam w rozegraniu 6 wyścigów. 

W trakcie biegów było naprawdę wiele zmian wiatru. Ciężko było się zorientować gdzie popłynąć. W klasie laser 4.7 najlepiej wyszło to Cyprianowi Błaszczykowi. Wygrał zawody z przewagą 3 punktów.




Drugie miejsce zajęłam ja, a na trzecim miejscu podium stanął Paweł Winecki. Udało mi się też wywalczyć pierwsze miejsce w klasyfikacji dziewcząt.


Zawody te były także ostatnimi z cyklu “Interpucharu”, czyli międzynarodowych regat. Udało mi się w nim zająć 2 miejsce wśród dziewczyn.


Bardzo się cieszę z takich wyników na koniec sezony. Pokazuje to, że moja konkurencja może czuć się zaniepokojona. :p

Brak komentarzy: