wtorek, 28 maja 2013

Dobrzyń nad Wisłą czyli I eliminacja do OOM



W zeszły weekend w Dobrzyniu nad Wisłą rozegrała się pierwsza eliminacja do OOM (Ogólnopolska Olimpiada Młodzieży). Warunki nas nie rozpieszczały. Niewielki wiatr i zimne powietrze nie zachęcały do pływania. Jednak z dnia na dzień siła wiatru rosła. W konsekwencji tego udało się rozegrać wszystkie planowane wyścigi. Szczerze mówiąc to nie pływało mi się tam najlepiej. Ciągłe, nieprzewidywalne zmiany kierunku wiatru i nagłe szkwały skutecznie mi przeszkadzały. Jednak postanowiłam się bardziej skoncentrować i chociaż w pewnym stopniu spróbować przewidzieć te zmiany. Nie wychodziło to nawet najgorzej.
Udało mi się zająć  pierwsze miejsce w klasyfikacji dziewcząt do lat 17. Bardzo się cieszę z tego wyniku. W tym roku OOM na się odbyć właśnie w Dobrzyniu, a jeśli na eliminacji poszło mi tak dobrze oznacza to, że mam szanse na zdobycie medalu.



Klasyfikacja dziewcząt do lat 17


1.
DUBIEL
AGNIESZKA
97
TS KUŹNIA RYBNIK
2.
WALCZAK
BARBARA
96
ŻMKS POZNAŃ
3.
GRZESIAK
AGNIESZKA
96
AZS POZNAŃ


Klasyfikacja chłopców do lat 17

1.
KOWALSKI
MIKOŁAJ
96
UKS FIR WARSZAWA
2.
BŁASZCZYK
CYPRIAN
97
TS KUŹNIA RYBNIK
3.
BENESIEWICZ
MIKOŁAJ
96
KW LOK GARLAND GLIWICE

Brak komentarzy: