wtorek, 13 maja 2014

Puchar Arki

Czas na pierwsze starcie z morzem w tym roku!
w dniach 01-03.05 w Gdyni rozegrano Puchar Arki. Po 5 miesiącach rozłąki mogłam się nareszcie spotkać ze znajomymi z północy kraju. Jednak nie był to tylko czas odpoczynku.
Do Gdyni przyjechaliśmy w czwartek rano. Spokojne rozpakowanie sprzętu i czas zejść na wodę. Kiedy wyszłam zza główek portu nie minęło 30 s a już byłam cała mokra. Wiatr o sile 10 m/s dość duża fala i wszystko to na naszym pierwszym treningu na morzu :p No ale fajna zabawa była, w sumie to zawsze jak wieje jest fajna zabawa. Po 2h wróciliśmy na brzeg. W piątek zaczęły się zawody. Wiało około 8 m/s od brzegu. Pierwszy wyścig nie poszedł mi najlepiej, ale to był dopiero początek. Kiedy moja klasa ukończyła bieg rozwiało się do około 13 m/s w porywach do 17.
Prawie wszyscy młodsi zawodnicy którzy dalej płynęli w wyścigu się wywrócili. Paru osobą połamały się maszty. Sędziowie postanowili, że spłyniemy na brzeg i tam podejmą dalsze decyzje. Po 2 godzinach czekania wyścigi na ten dzień zostały odwołane.
Przez kolejne 2 dni wiało średnio około 4-5 m/s. W klasyfikacji końcowej udało mi się zająć 15 miejsce i 5 w klasyfikacji ogólnej dziewcząt, a w juniorkach 2 miejsce.
Uważam te regaty za średnio udane, ale zawsze mogło być gorzej :p

Brak komentarzy: