wtorek, 20 maja 2014

Puchar Pol­skie­go Związku Że­glar­skie­go

W zeszły weekend brałam udział w regatach o "Puchar Pol­skie­go Związku Że­glar­skie­go". Zawody odbyły się w Pucku. Towarzyszyły nam bardzo dobre warunki wietrzne. Wiatr o sile około 9 m/s z północy. O nic więcej nie mogłam prosić. Przez 3 dni udało mi się wygrać wszystkie wyścigi, niektóre nawet z przewagą do pół kilometra. W ostatnim dniu regat nie udało się rozegrać żądnego wyścigu. Przeszkodziła nam w tym gęsta mgła. Zostaliśmy "eskortowani" przez trenerów do portu.
Dzięki tej pozycji w regatach udało mi się zakwalifikować z pierwszego miejsca do OOM. Chciałabym również pogratulować Kacprowi Nowakowi, któremu również udało się zakwalifikować.


Właśnie teraz przygotowuję się z Kadrą Polski do kolejnych regat w Pucku tym razem na Radialu. Za parę dni zobaczymy na co mnie stać.

Brak komentarzy: