niedziela, 26 kwietnia 2009

Śląski Puchar Optimista

W dniach 18 i 19 kwietnia rozegrane zostały pierwsze tegoroczne regaty klasy Optimist, klasyfikowane do rankingu Pucharu Polski. Miejscem, jak co roku ze względu na podgrzewaną przez Elektrownię Rybnik wodę, były wody Zalewu Rybnickiego czyli mojego klubu sportowego.

Na starcie pojawiło się 65 zawodników i zawodniczek grupy B. Piękna pogoda i wyśmienite warunki wiatrowe w pierwszym dniu i niewiele gorsze w drugim pozwoliły na rozegranie 7 biegów.

Sobota była dla mnie bardzo obfita w dobre rezultaty. Walczyłam z moim klubowym kolegą Cypkiem, o zwycięstwo w klasyfikacji generalnej. Walka była bardzo pasjonująca - wymienialiśmy się miejscami. W konsekwencji po pierwszym dniu mieliśmy tyle samo punktów, lecz ja miałam o 1 pkt lepsze miejsce w biegu odrzuconym, dlatego w końcowej klasyfikacji pierwszego dnia zajęłam 1 miejsce.

W drugim dniu niestety zaliczyłam nie najlepsze starty, w rezultacie, spadłam na 2 miejsce w klasyfikacji generalnej pozostając na 1 miejscu w klasyfikacji dziewcząt. W ten sposób zdobyłam pierwsze 149 na 150 możliwych punktów do rankingu Pucharu Polski. Cieszę się, z rezultatów i mam nadzieję, że następne regaty będą także udane.

Nie obyło się bez tradycyjnego wrzucenia zwycięzców do wody !

Więcej zdjęć w mojej GALERII

Brak komentarzy: