niedziela, 31 sierpnia 2014

Mistrzostwa Polski Juniorów

Regaty rozpoczęły się 26 sierpnia. Ta data niestety zwiastuje szybki powrót do szkoły, ale nieważne. Zawody te były jednymi z ważniejszych w sezonie. Trzeba było się więc spiąć.

Pierwszego dnia rozegrano 2 wyścigi przy bardzo słabym i kapryśnym wietrze. Udało mi się zająć kolejno. 3 i 2 miejsce.
Drugi dzień był dniem dwójek. Rozegrano cztery wyścigi i w każdym zajęłam drugie miejsce. Wiatr był mocny. Nawet w porywach do 24 węzłów. Najgorsza była fala, która na pełnym przychodziła z boku, wiec bardzo ciężko pływało się na kursach wolnych.Ostatniego dnia regaty prognozy zapowiadały 10 węzłów, jednak wiatr był silniejszy. Nie był to jednak problem. Zajęłam 4 i 2 miejsce. Ostatni wyścig bardzo długo prowadziłam jednak nie dałam rady rewelacyjnie pływającej Magdzie Kwaśnej.
W końcowej klasyfikacji pierwsze miejsce zajęła Magda, drugie Ja, a na trzeciej pozycji ulokowała się Natalia Stawiarska. Nie jest to jednak koniec sezonu. Już za niedługo czekają nas Mistrzostwa Polski Seniorów, które odbędą się w Górkach Zachodnich.

Brak komentarzy: