sobota, 9 sierpnia 2014

OOM - Dzień 4

UDAŁO SIĘ! ZOSTAŁAM ZŁOTĄ MEDALISTKA OOM 2014!!!

Po dwóch srebrnych medalach nareszcie udało mi się zdobyć złoto! Bardzo się cieszę. Tyle już lat jeżdżę na OOM i od zawsze to było moim marzeniem ( chyba w sumie tak jak każdego ).

Dzisiaj rozegrano jeden wyścig. Znajomi i rodzice powiedzieli mi, żebym w ostatnim wyścigu przyczepiła sobie misia do łódki. Pomyślałam, że to fajny pomysł, więc tak też zrobiłam. Nie musiałam się spinać w ostatnim biegu bo i tam miałam zagwarantowany złoty medal. Wyścig udało mi się ukończyć na 2 pozycji.


Po przekroczeniu linii mety trener wrzucił mnie do wody, ja wrzuciłam Hanie Romanowską (brązowa medalistka) i wszyscy byliśmy mokrzy.
Po dotarciu na brzeg czekało nas niestety przykre zajęcie, a mianowicie pakowanie sprzętu. Jednak poszło nam w miarę sprawnie. Zostały nam nawet 2h do zakończenia. I znowu czekało nas pakowanie ...

Na zakończenie nie przyszli wszyscy, ale i tak było sporo ludzi. W porównaniu do rozpoczęcia to zakończenie trwało bardzo długo. Gdy ceremonia się zakończyła moi klubowi koledzy chwycili mnie i Huberta (także złoty medalista) i zaprowadzili na koniec molo. Oczywiście wrzucili nas do tej zimnej i brudnej wody. Ale w sumie potem i tak prawie wszyscy wskoczyli.

Kraków, 2008r.
Te zawody będę wspominała chyba do końca życia :3

Medal ten dedykuję mojemu dziadkowi Januszowi, który zawsze mi kibicował i wspierał.

Czas jednak na przygotowanie przed Mistrzostwami Europy Eurosaf, które rozpoczną się 19 sierpnia w Gdyni. Trzymajcie kciuki!

A tak to wyglądało w tabeli: Wyniki OOM Laser 4,7 dziewcząt

Brak komentarzy: