wtorek, 1 lipca 2014

Kacper Sailor

W tym roku odbyła się 2 edycja regat Kacper Sailor. Zawody rozgrywane były w Poraju. Impreza ta była również III edycją Ligi Południowej.
Przy sprzyjających warunkach (5-7 m/s , 20 stopni) rozegrano wszystkie zaplanowane wyścigi. 
W pierwszym dniu odbyło się 5 wyścigów. Po ich zakończeniu udaliśmy się na kwatery. Okazało się, że 100m od naszej kwatery odbywały się "Dni Poraja" na których występował m.in. Krzysztof Krawczyk. Było głośno i tłoczno nie licząc tego, że wszędzie porozstawiane były karuzele. Jednak ogólne źle nie było bo przecież mundial leciał :3 
Drugiego dnia regat rozegrano pozostałe 2 wyścigi. Bardzo się cieszę, że udało mi się wygrać te zawody choć nie ukrywam, iż było ciężko. 
Oczywiście moja ciapowatość znowu się ujawniła, ponieważ w ostatnim wyścigu wywaliłam się.
Zakończenie było bardzo fajne i sprawnie przebiegało. Bardzo podobało mi się, że wszyscy zawodnicy przebrali się w koszulki, które dostali od organizatorów.
Wszystko byłoby fajnie gdyby nie moi klubowi koledzy, którzy postanowili, że skoro wygrałam to muszą mnie wrzucić do wody...No ale nieważne.
Te regaty bardzo mi się podobały mam nadzieję, że za rok będę mogła znowu tam pojechać.


Brak komentarzy: