poniedziałek, 28 lipca 2014

Mistrzostwa Świata - Dzień 1

I już po pierwszym dniu regat. Dzisiaj odbyły się dwa wyścigi przy bardzo słabym wietrze. W pierwszym wyścigu po niezbyt rewelacyjnym starcie udało mi się na pierwszą boje wpłynąć na 7 pozycji.
 Jednak tak jak mówiłam to były dla mnie idealne warunki, wiec wyścig udało mi się zakończyć na 3 pozycji. Byłam bardzo zaskoczona, ponieważ to są w końcu Mistrzostwa Świata.
Do kolejnego startu podeszłam na luzie. Uznałam, że popłynę jak najlepiej. Niestety kolejny start również zawaliłam, jednak nie wiem jakim cudem na pierwszej boi udało mi się zająć pierwszą pozycję. Niestety po pełnym spadłam na miejsce poza pierwszą 5. Stałam jak kłoda i wszyscy wyprzedzali mnie z prawej i lewej strony. Na szczęście po bardzo przepracowanej halsówce zajęłam 3 miejsce w wyścigu.



W rezultacie po dzisiejszym dniu zajmuję 2 pozycję w klasyfikacji ogólnej. Jest to super wynik. Prognozy na jutro są troszkę inne niż na dziś. Wiatr w okolicach 4 m/s. Według mnie to też są super warunki do pływania!



Zdjęcia: http://zka.pl/

Brak komentarzy: