sobota, 12 lipca 2014

Europa Cup -Dzień II

No faktycznie super były te prognozy....

Wczoraj przewidywany wiatr wynosił około 7m/s, a tu dziś wiało 10 m/s. W sumie to i tak lepiej niż wczoraj, jednak jak dla mnie to wciąż za mocno.
Dzisiaj rozegrano kolejne 3 biegi. Z wyścigu na wyścig wiatr coraz bardziej słabł, ale bardzo powoli. W pewnych momentach jednak przychodził dość mocne szkwały. Jest jednak progres. Dzisiaj ani razu się nie wywróciłam :3
Po wczorajszym dniu wiele zawodników musiało naprawić sprzęt po wczorajszych wymagających warunkach. Na wodę zeszli prawie wszyscy. Niestety dla niektórych dzisiejszy wiatr także okazał się za mocny i wiele ludzi spłynęło na brzeg.
Dzisiaj fale już nie były takie duże, i na kursach wolnych pływało się na nich z dużą przyjemnością. Jednak wiatr w granicach 10 m/s oznaczał, że konkurencja się zwiększyła o tych ludzi co wczoraj nie pływali.
Przed pierwszym wyścigiem moja grupa zrobiła chyba 4 falstarty. jednak było to spowodowane źle ustawioną linią startu. W tym wyścigu udało mi się zająć 30 miejsce. Nie było tak źle. Nadszedł jednak czas na 2 wyścig, w którym zawsze u mnie występuje kryzys.
O wyniku z tego biegu napiszę tylko tyle, że jest do odrzucenia. W trzecim wyścigu wygramoliłam się na 29 pozycję.
Po dzisiejszym dniu jestem 2 w klasyfikacji dziewcząt do lat 19. Do Wiktorii Walter, która jest przede mną mam 3 punkty. Tak więc wszystko okaże się jutro.
Dzisiaj jestem znowu padnięta, a przecież za niedługo mecz Holandia- Brazylia, więc jak tu go nie oglądać. Nie wiem komu wy kibicujecie, ale ja jestem na Holandią ^^

Jeszcze tylko szybko napisze, że prognozy na jutro są bardzo optymistyczne :3


Zdjęcia: http://zka.pl/

Brak komentarzy: